Tuesday 12 November 2013

Enjin sejuk beku.

3 hari tido atas katil empuk, bantal empuk, bilik ber aircond yang kalau tutup pun tetap sejuk nak mams, semalam tido bilik sendiri terus berpeluh-peluh. Hahaha. Poyo sesangat.

Enjin pun masih sejuk ni. Malas gila nak masuk ofis hari ni. Tapi apakan daya, kerja makan gaji. Jangan nak mengada sangat. Seret kaki masuk toilet pagi tadi.

Malas gak la gi nak update pasal Kuantan ni. Tengok satgi-satgi bila ok sikit I start. Tak pun esok ja. Hahaha. I nak kena keluar sat ni. Bos suruh pi amik document dia. Pun malas. Tapi nasib baik bukan I yang drive. Terpaksa merajinkan diri.

Anyway kawan-kawan, mari kita berdoa untuk mak Jijah yang sekarang sedang bertarung nyawa dihospital. Mak Jijah memang dah lumpuh for the past 8 years. Tapi semalam beliau terus tak sedar. Terpaksa dikejarkan ke hospital. Doctor cakap sebelah kiri otak beliau dah tak berfungsi langsung. BP naik mencanak 200. Pagi ni pulak Doctor cakap bila-bila jantung mak dia boleh stop. Mari sama-sama kita doakan yang terbaik ye. Kalau yang terbaik itu adalah untuk beliau kembali ke Rahmatullah, kita doakan Allah perrmudahkan perjalanannya. Semoga beliau tidak lagi terseksa. Dan jika yang terbaik itu adalah untuk beliau kembali sihat, mintak Allah sedarkan beliau agar dapat beliau bagitau kat mana yang sakit.

Sama-sama kita doakan.

Amin Ya Rabbal Alamin.

No comments:

Post a Comment